Project StarCade
Autori igara otvaraju igraonice s vlastitim VR headsetovima
Starbreeze studio ove godine otvara VR igraonicu u kojoj će pomoću njegovog headseta igrači uživati u The Walking Dead.
Švedska developerska tvrtka Starbreeze Studios, poznata po igrama The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Syndicate, Syndicate i Payday 2, na najvećem svjetskom sajmu za virtualnu stvarnost VRLA Expo u Los Angelesu, najavila je kako će u okviru projekta pod nazivom Project StarCade otvoriti svoju prvu VR igraonicu na proljeće ili ljeto ove godine.
U njoj će za početak naći VR inačica igre "The Walking Dead", no krajem godine bi se trebale pojaviti i druge, uključujući John Wick: The Impossible Task.
Nova igraonica će biti otvorena u Los Angelesu, a Starbreezeov CTO Emmanuel Marquez naglasio je kako se radi o prominentnoj lokaciji.
Starbreeze navodi kako je cilj ovog projekta još više popularizirati VR i omogućiti širokim masama isprobavanje igranja u virtualnoj stvarnosti.
Igraonica će koristiti Starbreezeov headset StarVR o kojem smo svojevremeno pisali u časopisu Vidi, no reći ćemo samo da se odlikuje dual 5,5-inčnim ekranima koji donose razlučivost od 2560 x 1440 piksela po svakom oku, odnosno ukupnih 5K na panoramski prikaz koji je znatno veći od drugih headsetova na tržištu, pa vam omogućuje FOV (polje gledanja) od 210 stupnjeva (horizontalni FOV), odnosno 130 stupnjeva (vertikalni FOV).
U sustav je ugrađen i pozicijski tracking (praćenje kretnji glave u realnom vremenu, optičko praćenje od 360 stupnjeva, a tu su još i IMU senzor koji se koristi korekciju magnetske distorzije bez kalibracije, te optički senzor koji bi trebao omogućiti vrlo niske razine latencije.
U svakom slučaju, Starbreeze očito želi ponuditi svoju kompletnu inačicu VR igranja, koja uključuje njegov vlastiti headset, igre i igraonice, po čemu se razlikuju od druge VR konkurencije, o čemu govore u ovom videu.
Obzirom da su im partneri u Project StarCade projektu Toshiba, Lionsgate, 505 Games i SkyBound, očito je da imaju opasne planove u domeni VR-a.
Izvor: Vidilab
Učitavam komentare ...