Nalazite se
Članak
Objavljeno: 15.05.2012. 21:26

Blizzard 

Katastrofa na prvi dan lansiranja Diabla III

Umjesto prvih impresija o igranju trećeg Đavla, možemo vam samo prenijeti prve frustracije.

Katastrofa na prvi dan lansiranja Diabla III

Ni u snu nismo mislili da će ovo biti prvi screenshot iz igre.

Prvi dan lansiranja igre Diablo III protekao je u nevjerojatnoj pomami igrača širom svijeta, pa tako i u Zagrebu. Danas su nam u dućanu Algoritma u Gajevoj ulici rekli kako su već poslije podne svi primjerci igre rasprodani, a svakih par minuta po jedan razočarani fan izlazi iz dućana jer nije uspio doći do svojeg primjerka na vrijeme, pa će morati pričekati koji dan da stigne druga pošiljka.

No kako stvari stoje, možda su ti fanovi dobro prošli jer su barem ostali pošteđeni frustracije prvog dana (ne)igranja Diabla III. Naime, čitav dan se ne može spojiti na servere za logiranje Battleneta, odnosno tek s vremena na vrijeme možete slučajno pogoditi vrijeme kada se oslobodi mjesto da biste mogli igrati, uh, singleplayer.

Diablo III 2012-05-15 22-05-23-34

Da dobro ste čuli, kupili ste igru, instalirali je i sada napokon želite vidjeti kako su taj prokleti Diablo, Mefisto i ekipa ponovo uspjeli zaprijetiti slobodi i demokraciji nadzemlja, no na prvom koraku hladan tuš. Kad upišete login podatke i pritisnete play, ubrzo dobijete brutalnu poruku da se serverima ne može pristupiti i da pokušate kasnije, a u desnom kutu ekrana nalazi se okvir Breaking News u kojem vam se Blizzard ispričava što su im serveri za logiranje u banani.

Nakon što se to i nama desilo bezbroj puta, otišli smo malo proguglati i imali smo što vidjeti. Gameri iz čitavog svijeta doslovce lude zbog ovoga i ne štede riječi za sipati drvlje i kamenje na Blizzard. Mogli bismo i mi štošta reći, ali smo odlučili prespavati noć, jer vjerujemo u sretno jutro koje će možda malo ohladiti pakao Diabla.

Stoga ćemo samo dodati ovo - silne godine razvoja igre, tisuće beta testera, poznata matematika o broju kopija igara puta broj login acoounta, raspoređenih na broj potrebnih servera, traži točno definiranu količinu potrebnog bandwitha. Svima vam to otprilike jasno? Blizzardu očito nije.

EDIT: U kasnim večernjim satima serveri su napokon proradili i (za sada) sve funkcionira savršeno, mada ne bismo preporučili da češće izlazite iz igre kad se jednom spojite (ako baš ne morate).

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->