Nvidia
SMP stiže u Unity i Unreal Engine
Nvidijina SM projection tehnologija će biti dostupna u softveru za izradu igara u Unreal Engineu i Unityu.
Nakon što je predstavila SMP (Simultaneous Multi-projection), Nvidia je svoju novu tehnologiju za renderiranje omogućila za korištenje u svim grafičkim karticama Pascal serije koje su posebno dizajnirane za pružanje snage potrebne VR igrama.
U svojem novom priopćenju Nvidia navodi da će SMP tehnologija uskoro biti dostupna u softveru za izradu igara u Unity i Unreal Engineu, što bi developerima VR igara trebalo pružiti znatna unaprjeđenja u izvođenju VR grafike u odnosu na prijašnje GPU-e.
SMP je hardverski blok zadužen za generiranje višestrukih projekcija iz iste ishodišne točke sa samo jednim geometrijskim prijelazom. Renderiranje višestrukih projekcija na takav način prije je zahtijevalo prijelaz za svaku projekciju, no SMP na Pascal GPU-ima omogućuje renderiranje do 16 projekcija s jednim, ili do 32 projekcije u slučaju renderiranja iz dvije točke gledišta za VR.
SMP se može koristiti specijalno za VR kako bi se postiglo ono što Nvidia naziva "Lens Matched Shading", čiji cilj je da se izbjegne renderiranje piksela koji bivaju odbačeni u finalnom gledištu poslanom na zaslon VR headseta nakon procesa distorzije.
SMP je podržan od svih Nvidijinih grafičkih kartica serije 10, uključujući najnoviju GTX 1060 grafičku.
Izvor: Road to VR
Učitavam komentare ...