Nalazite se
Članak
Objavljeno: 04.04.2016. 12:38

VIDI 241 

Über PC mašina za VR i let u svemir

U novom Vidiju pogledajte kakvu smo to zvijer od gamerskog računala složili u Vidilabu.

Über PC mašina za VR i let u svemir

Svima nam je već duže vrijeme jasno da za ozbiljno igranje u virtualnoj stvarnosti neće biti dovoljno nabaviti neki jeftiniji VR headset poput Google Cardboarda, već ćete morati poseći za high-end rješenjem poput Oculus Rifta ili HTC Vivea.

No kupnja headseta je samo polovica onoga što trebate za vrhunsko VR iskustvo, jer je za to potrebno nabaviti ili složiti i PC računalo koje će vam pružiti onakav gameplay i užitak u VR sadržajima kakav zaslužujete.

VIDI 241

Ekipa Vidilaba, stoga je za potrebe teme broja časopisa Vidi br. 241 koji se nalazi na svim kioscima u zemlji, odlučila složiti adekvatno čudovište koje će proždirati piksele poput keksa i omogućiti vam savršeni frame rate i u najzahtjevnijim VR igrama.

Na početku smo se vodili prema specifikacijama koje su dali proizvođači headseta, no potom smo odmah krenuli sami u akciju, kako bismo među silnim komponentama koje nude domaći dućani, probrali ono što zaslužuje ući u kućište Vidijevog Über Machine računala.

Valja reći da smo pri tome, baš kao i često do sada, otkrili da ono što je najskuplje ne mora obavezno biti i najbolje, niti da za ovakav savršeni VR stroj morate istočiti neke nebulozne svote novca.

VR tema

Također smo odlučili da vam pored Über VR mrcine za koju ćete ipak morati malo dublje zaroniti u džep, predstavimo i Budget VR konfiguraciju, za koju ćete platiti  samo jednu trećinu iznosa u odnosu na najbolju, no i ona će izvrsno odraditi većinuVR posla, posebice u VR igrama na Valveovom  Source 2 engineu. 

Čak i ukoliko vas VR gaming u ovom trenutku još ne zanima, znajte da će vam naš stroj omogućiti i vrhunske performanse u klasičnom okruženju, s jednim ili više monitora, pa vjerujemo da biste mogli dugo biti mirni u vezi igranja najzahtjevnijih naslova u najvišim postavkama, mada je to teško garantirati u današnje doba ubrzanog tehnološkog razvoja računalnog hardvera i ponekad (nažalost) nebrige developera oko optimizacije igara.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->