Valve
VR na grafičkoj staroj 4 godine
Valve radi na mogućnosti pokretanja SteamVR-a za grafičke kartice starije od 2012. godine.
Iako su poznate specifikacije za SteamVR, koje baš nisu previše naklonjene računalima sa slabijim (prosječnim) PC hardverom, Valve radi na rješenju kojim bi starije grafičke kartice mogle pokretati VR. Službeno, SteamVR zahtijeva minimalno Nvidia GTX 970 grafičku karticu ili bolju kako bi omogućio visoku kvalitetu VR-a.
Na nedavnom GDC eventu, Valveov grafički programer Alex Vlachos pokazao je kako je moguće putem nekoliko programerskih trikova pokrenuti VR demo sa starijom grafičkom karticom.
Prikazani VR demo bio je Valveov Aperture Science, dok je grafička kartica bila Nvidia GTX 680 (stara četiri godine). Obzirom na činjenicu da VR grafika može maksimalno opteretiti i jake grafičke kartice, ovo predstavlja veliki uspjeh i dobar početak za razvijanje puno bolje optimizirane VR tehnologije.
Rješenje koje je Vlachos predstavio u svojoj prezentaciji "Advanced VR Rendering" leži u adaptivnom kvalitetnom prilagođavanju, što znači da sustav nadzire vrijeme procesuiranja za svaki renderirani frame i onda automatski diže ili spušta kvalitetu renderiranja, ovisno o tome koliko ima mjesta za okretanje glave za tu scenu.
Neke grafičke opcije ne mogu biti mijenjane ovom metodom, zato jer bi korisnik primijetio sjene koje se pojavljuju iznenada kad bi se kretao. No, zato je engine zaslužan za skaliranje rezolucije i veličinu viewporta (poligon za prikazivanje dijelova u kompjuterskoj grafici) koji podiže ili spušta te opcije bez negativnih posljedica. Na vrlo jednostavan način može se namještati razina detalja u opcijama poput MSAA (multisample anti-aliasing).
Valve će tehniku adaptivnog skaliranja ponuditi potpuno besplatno, u obliku rendering plug-ina za Unity Engine u narednim tjednima.
U svakom slučaju drago nam je čuti da je Valve svjestan koliko se "opasnosti" skriva u VR gamingu, obzirom da si većina gamera ne može priuštiti atomsku centralu od PC-a i onda još platiti masno VR headset.
Hoće li to doista približiti VR masama, saznat ćemo ubrzo.
Izvor: Vidilab
Učitavam komentare ...